Photo by Jon Tyson on Unsplash "We hear you"

Slik fikk Lars (34) ønsket sitt oppfylt av Bulder

Som kunder møter vi til stadighet selskaper som sier de er kundeorienterte i festtaler og reklamer. Det vi derimot ofte opplever når vi er i kontakt med de samme selskapene er følelsen av at "hit går innspillene mine for å dø".

30 november, 2021|Simen, Leder av Bulder

I forrige uke var jeg i kontakt med tv-leverandøren min på telefon.

Avslutningsvis i samtalen kom jeg med et innspill til tjenesten deres som jeg mente ville gjøre det enklere for kunder å forstå om en faktura var betalt eller ikke.

«🥱 Mhmmm...»

🥴 Mangelen på entusiasme fra mottaker på andre siden av røret var ikke til å misforstå. Innspillet kom ikke bare til å dø, det var allerede begravet.

Det gjør meg litt trist.

Dette er alt vi i Bulder streber for å ikke være

, istedenfor å fortelle deg tomme floskler om at vi i Bulder også «bryr oss», skal jeg heller helt konkret fortelle deg hva vi gjør når du gir oss innspill.

Dine innspill styrer nemlig det meste av det vi holder på med.

Enten det kommer som frustrasjon, skryt, ønsker eller tips. Om du ringer, skriver på communityet vårt eller sender feedback via appen.

⚠️ Ingenting blir begravet ⚠️

Tvert imot bruker vi god tid på å strukturere, studere og lagre alle dine innspill i vårt system for kundeinnspill 🕵️.

På denne måten er det faktisk du som bestemmer hva vi utvikler og i hvilken rekkefølge, hver gang du er i kontakt med oss.

Og vi elsker å løse våre kunders problemer. Stort og smått.

Til nå har vi derfor samlet og strukturert over 10.000 innspill og ønsker fra dere, kundene våre. Her ser du noen av tingene som oftest blir nevnt:

Oftest nevtne innspill til Bulder

Kundeinnsikt ble til prutefritt boliglån

Da vi så hvor plagsomt bankkunder synes det var å ringe banken sin for å prute på renten, laget vi et boliglån som skrur seg automatisk ned i pris.

Men det trenger ikke være så stort for at vi skal fikse det. Så til:

  • Lars (34) som ønsket å eksportere data fra appen til Excel
  • Mona (29) som trengte flere enn tre brukskontoer
  • Petter (45) som ønsket å dele konto selv fra appen, uten å måtte kontakte support

Vi hører dere og tar dere på alvor. Alt dette har vi derfor fikset nå i høst.

Til nå har vi samlet og strukturert over 10.000 innspill og ønsker fra dere, kundene våre.

Av større ting vi vet er viktig for mange av dere, jobber vi nå med å få på plass BankID, Fondssparing og Kredittkort 💫


Og til alle dere som har gitt innspill på at dere ønsker mikrospar, pushvarsel ved penger inn på konto, utenlandsbetaling, aksjehandel, serielån, konto for barn, straksbetaling, kryptovaluta, logg ut knapp, PSD2 visning av kontoer og mye, mye mer...

Vi hører dere!

Vi kan ikke løse alt samtidig, men vi lover at ingenting blir begravet og vi skal fortsette å bruke dine innspill til å lage det ultimate hjemmet for pengene dine


PS: Ønsker du å se status eller gi innspill til noen av de større tingene vi holder på med akkurat nå, kan du følge utviklingen på vårt roadmap.

Er det andre ting du savner, som du ikke finner på roadmapet? Fortell oss det her:

Tilbake til blogg-forside